[OpenOffice] Ara toca provar els builds

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dij abr 29 22:23:57 CEST 2010

Bones novament,

He comprovat la traducció valenciana i està més que clar que és una
adaptació de la nostra. Tenen la interfície traduïda al 100%, però les
cadenes que estaven en anglès, ara estan en català general. O siga, que
tenen una barreja.

Tot i així, també podria ser que els mateixos desenvolupadors de l'OOo
hagen omplert les cadenes que mancaven amb la traducció catalana, ja que
al pootle encara el tenen incomplet.

Salut!

El dj 29 de 04 de 2010 a les 20:55 +0200, en/na Pau Iranzo va escriure: