[OpenOffice] Traducció enllestida!

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dis abr 24 08:30:18 CEST 2010

Déu ni do Jordi la feinada que t'has fotut!

Felicitats per la tasca. Avui o demà teòricament tindrem els builds. Jo
podré provar els de les versions per a Windows i Linux. Encara no han
dit (que jo haja llegit) quina data concreta es publicarà la versió
final.

Els del qcv no han avançat gaire des que van pujar els fitxers.
Probablement estaran esperant a que nosaltres enllestirem la nostra
traducció (dic jo...).

Salut,

Pau

El ds 24 de 04 de 2010 a les 04:19 +0200, en/na Jordi Serratosa va
escriure: