[OpenOffice] schart.po

dim abr 20 19:41:19 CEST 2010

Ep
A mi *sí* que em surt l'opció de fusionar/sobreescriure si vaig a
l'arrel del Help:
<http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/helpcontent2/>

potser sí que és cosa de permisos... De fet, jo diria que tu tens més
permisos que jo, almenys d'administració...

El 20/04/2010 19:31, en/na Pau Iranzo ha escrit: