[OpenOffice] schart.po

dim abr 20 19:14:48 CEST 2010

Ep Pau
Si al Pootle entro al schart.po, a la primera cadena em surt:

*Suggeriment 1 de PauGNU:*
Barra de formatació
*Suggeriment 2 de PauGNU:*
Barra de formatació
*Suggeriment 3 de PauGNU:*
Barra de formatació
*Suggeriment 4 de PauGNU:*
Barra de formatació

I la cadena en sí NO està traduïda.
La següent cadena igual, o sia que crec que deu passar en tot el fitxer
al Pootle...

Sembla que, per molt que t'hagi donat l'error, el fitxer s'ha acabat
pujant d'alguna manera i ha generat tots aquests "falsos" suggeriments
que volíem evitar...

Pau: has utilitzat el "replace" en comptes del "merge", com et deia al
missatge anterior? "SOBRESCRIU"! no "uneix"!

El 20/04/2010 16:48, en/na Pau Iranzo ha escrit: