[OpenOffice] Permís per pujar fitxers al Pootle

div abr 9 21:30:40 CEST 2010

Hola
Sobre els suggeriments al Pootle (via web):
Jo tinc permisos per "enviar" directament les cadenes (és a dir no només
fer suggeriments).
Ara bé: si faig servir l'opció de "Respassar els suggeriments", veig
mooolts suggeriments que, de fet, són *idèntics* a la traducció actual.
Fins i tot, hi ha cadenes on hi apareixen 2 suggeriments, del mateix
usuari, que també són idèntics a la traducció actual!
No sé què pot haver passat i no estic familiaritzat amb el sistema de
suggeriments del Pootle, però crec que si el suggeriment és igual a la
traducció, ja no l'hauria de mostrar com a suggeriment, ja que és una
pèrdua de temps bestial anar acceptant tots aquests "falsos"
suggeriments (més que res, per la lentitud del Pootle).

Per què comento tot això? Perquè amb aquest problema dels suggeriments
que explico abans, és molt pssible que si algú fa un suggeriment en
alguna cadena ja traduïda, passi totalment desapercebut enmig de tots
els "falsos" suggeriments que ja hi ha.

Estava mirant-me aquest fitxer:
<http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/javainstaller2/src/Localization.po?searchtext=&translate=1&hassuggestion=1&review=1&editing=1&view=1>
I a cada cadena hi apareix un suggeriment (de la Sílvia, silviamira),
cosa molt rara.

Sigui com sigui, de moment jo no faria suggeriments de cap cadena que ja
estigui traduïda fins que no s'hagin netejat tots aquests "falsos"
suggeriments, per tot això que explico.

No veig al Pootle cap manera de veure els suggeriments d'un usuari
concret...

Algú sap què pot haver passat? Com es "generen" aquests suggeriments?
Potser en pujar el fitxer?

salut
jordi s

El 09/04/2010 20:57, en/na Joan Montané ha escrit: