[OpenOffice] Sabeu on esta el paquet OOo_3.1.0_LinuxIntel_langpack_ca_deb.tar.gz?

Terra 1 torrecollons a terra.es
dij maig 21 00:51:12 CEST 2009

En/na Jesús Corrius ha escrit:

> Pots fer servir el paquet generat pel Pavel de la OOO310_m11:
>
> ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/OOO310/OOO310_m11/Build-1/OOo_OOO310_m11_native_LinuxX86_langpacks_deb/OOo_3.1.0_090425_LinuxIntel_langpack_ca_deb.tar.gz
>
> Però si fas servir una distro, et recomano utilitzar l'openoffice que
> va amb la distro per defecte.
>
> Salut,

Mercès per contestar, però repeteixo el que deia en un correu anterior
el de la distro, en aquest cas UBUNTU no es l'oficial, es la versió
Novell, la go-oo
--

Pere

torrecollons a terra.es <mailto:torrecollons a terra.es>