[OpenOffice] Nou fil desde openoffice 2.4 i salt

Terra 1 torrecollons a terra.es
dim maig 19 01:12:48 CEST 2009

En/na Jesús Corrius ha escrit:

> Jo ho són! Les cadenes de l'OOo d'Ubuntu, Debian o OpenSUSE són les nostres.

> Vol dir que fem servir cadenes diferents? No.

Perdona el retard a contestar he estat fora per feina i s'ha acumulat un
munt de correu.

No vull dir que les cadenes traduïdes siguin diferents, el que es
diferent es el codi, que generalment les distribucions modifiquen, i fan
servir porcions de programes seus.

Es per això que molts tenim instal·lada la versió original i no la
d'Ubuntu, o d'altres.

Espero haver-me fet entendre, no es que els traductors no feu be la
feina, es que las distribucions fan malament la seva.

--

Pere

torrecollons a terra.es <mailto:torrecollons a terra.es>