[OpenOffice] marketing OpenOffice.org

Ismael Fanlo ifanlo a superalumnos.net
dll jun 15 17:57:27 CEST 2009

Benvolguts,

El passat mes de maig vaig assumir la responsabilitat de Marketing
Contact de OpenOffice.org a Spain, i que cadascú interpreti això de
Spain com millor li agradi, eh!

(collons, semblo un troll, amb aquest comentari)  :-D

Bé, sé que en temes relatius a l'OpenOffice.org a Catalunya, Softcatalà
és qui talla el bacallà.

Tanmateix, voldria oferir la meva col·laboració allà on calgui, per si
algun cop voleu reforçat la imatge de marca "OpenOffice.org".

A més, ens hem traçat un ambiciós pla de treball, que inclou
presentacions en organitzacions empresarials, relacions amb la premsa i
millora de la visibilitat de les empreses que ofereixen serveis en
relació al programa.

Per això, el més segur es que us demani ajut més d'una vegada, ja siguin
contactes, participació en esdeveniments o altres coses (no sexe). :-D

Aprofito l'email per si sabeu d'empreses que donin serveis sobre l'OOo
relatius a:
- Formació
- Consultoria per a migracions
- Personalitzacions (macros senzilles, plantilles,...)
- Programació i desenvolupament (aplicacions a mida, extensions...)

Els hi podeu comentar si estan interessades en mantenir el contacte per
participar en els esdeveniments que farem o, fins i tot, per que ens
diguin de quina manera podem recolçar-los des de OpenOffice.org per que
creixin els seus negocis.

També estic interessat en contactar amb entusiastes que tinguin ganes de
  participar (encara que els que correu per aquí prou feina teniu amb la
traducció) participant en xerrades, redactar volants o creativitats, o
qualsevol altra cosa.

En qualsevol cas, em podeu contactar per aquestes qüestions a
ifanlo a openoffice.org; us ampliaré la informació i veurem la manera de
seguir col·laborant.

Cordialment,

--
Ismael Fanlo