Re: [OpenOffice] Paquets debian del OpenOffice3 en català

Eduard Selma selma a tinet.cat
diu jun 7 22:42:22 CEST 2009

En/na rimaya ha escrit:

> Hola,
>
> Us comento breument el tema del mail, fa temps que busco els paquets
> d'Openoffice 3.0 per Debian Etch o Lenny.
> Vaig veure que en anglès o castellà si que hi eren aquí
> http://download.openoffice.org/other.html#ca però en català no.

- Sembla que la versió a Debian Testing té alguna incompatibilitat amb
Base i els fitxers .dbf. Això ja va passar en una versió anterior.

He trobat versions localitzades de la 3.1 per a Debian Lenny a:

ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/OOO310/OOO310_m11/Build-1/

però compte, instal·la el paquet a /opt i no a /usr/lib. És el la versió
OOO310m11 i el build 9399. Té l'ajuda en català i fa molt de goig.

Espero que a algú li sigui útil. Si es veu que és una versió
aconsellable, potser convindria posar un enllaç a Softcatalà, atès que
als repositoris estables de Debian encara hi ha la 2.4 i que la 3.1 de
Testing té aquestes incompatibilitats amb Calc i Base.

--
Eduard Selma i Bargalló.
Usuari Linux núm. 154786