[OpenOffice] ca.openoffice.org

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dim jul 28 01:49:02 CEST 2009

El 28 / juliol / 2009 00:40, Jordi Mas<jmas a softcatala.org> va escriure:
> Hola Jesús,

> Aquest tipus de centralisme fa difícil repartir responsabilitats, quelcom
> negatiu per l'evolució de qualsevol comunitat.
>
> Jo seria partidari d'un cop en Pau tingui la pàgina llesta i una feina per
> mostrar, demanar una clau per ell (segurament a través de l'issues d'OO) i
> justificar perquè ens cal.

La teoria és ca.openoffice.org és on hi ha les coses més generals que
es canvien molt poc, informació molt genèrica, etc.

Les coses que canvien molt sovint, no sé, FAQs, van al wiki. El wiki
el pot canviar quasevol.

És molt important veure la diferència entre els dos. La majoria de
coses s'han de fer al wiki, no a ca.openoffice.org

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org