Re: [OpenOffice] Paquets debian del OpenOffice3 en català

div feb 13 07:30:04 CET 2009

Bones,

per a l'Ubuntu no serviran, però si fas servir el 8.10, ja hi ha
paquets disponibles i molt fàcils d'instal·lar.

Aquí trobaràs les instruccions per a instal·lar-los ->
http://www.somgnu.cat/instal%C2%B7lar-openofficeorg-30-a-ubuntu-810/

En aquests paquets la interfície del programa ja està traduïda com és
habitual. L'única cosa és que l'ajuda encara no ho està, tot i que de
fet ja es va traduir. Això és degut a un error en el paquet de
l'Ubuntu [1], el qual hauria d'estar solucionat en la propera versió
d'aquest sistema operatiu.

Per cert, segur que no hi ha paquests de l'OpenOffice 3 en català a
Debian? El paquet és com a mínim al dipòsit «experimental», tot i que
no he comprovat si inclou la versió en català [2].

Salut,
David.

[1] https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu/+source/openoffice.org/+bug/283772
[2] http://packages.debian.org/experimental/openoffice.org

El 12 / febrer / 2009 23:33, Terra 1 <torrecollons a terra.es> ha escrit: