[OpenOffice] Re: OpenOffice.org... compilació en valencià!

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dim des 29 13:32:26 CET 2009

Bones...

No sé si algú va poder prestar-li atenció al correu que vaig enviar fa
poc més d'una setmana. Ningú té cap idea d'això?.

Salut!

Pau

El dg 20 de 12 de 2009 a les 02:10 +0100, en/na Pau Iranzo va escriure: