[OpenOffice] (sense assumpte)

joan karian a iservicesmail.com
div ago 7 08:55:01 CEST 2009

Bon dia,
Sóc un neòfit en el tema d'Internet, així que tinc algunes preguntes:
He practicat la immersió durant aproximadament quaranta anys i tinc alguns records i anècdotes per relatar, ara bé on és preferible proposar-ho, a la revista (aleshores com?)  al blog, o al fòrum.
Per exemple, en una de les últimes revistes hi havia un article sobre el pànic. Jo he viscut una experiència persona i una d'un company. On es podria incloure?
També puc aportar notícies extretes d'Internet, naturalment sobre temes d'immersió.
No us estranyi'n les meves preguntes, tot i que ja fa uns quants anys que treballo amb ordinadors, sempre ho he fet per temes de feina i ara amb més de tres quart de segle a les cames, el meu cap ja no és tan àgil i em costa un xic adaptar-me a les novetats informàtiques.
Cordialment
Joan Foix