[OpenOffice] OpenOffice.org 3.0 Release Candidate 2

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dim set 23 13:54:21 CEST 2008

Hola a tothom,

Si us plau, llegiu aquest missatge amb atenció.

Estic creant una versió especial de l'OOo 3.0 que bàsicament serà
l'OOo 3.0 que us podeu descarregar de la web oficial, però amb la
traducció molt més actualitzada que la que hi ha ara mateix a la
branca oficial, que inclou les traduccions del Pootle de l'agost.

La construcció de l'OOo 3.0 ha suposat actualitzar tot el meu sistema
de compilació que havia fet servir durant tota a la branca 2.0, o
sigui que és important veure que l'aplicació funciona correctament.
Instal·leu-la i proveu-la amb cura.

Aquesta versió és per anar fent boca i comprovar que tot funciona bé,
però encara no conté totes les cadenes actualitzades. Espero tenir una
versió amb les cadenes completament actualitzades cap a finals
d'aquesta setmana.

Us podeu baixar aquesta primera versió des d'aquí:

http://www.corrius.org/ooo3/OOo_3.0.0_080922_Win32Intel_install_ca.exe

Tots els comentaris, com sempre, són benvinguts.

Bona Mercè,

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/