[OpenOffice] Diccionari de Català per a OpenOffice 3.0

Joan Moratinos joan a jmoratinos.com
dll set 22 14:18:38 CEST 2008

El programa que genera els fitxers per al corrector també genera
l'extensió. Podeu agafar-la a
http://websvn.softcatala.org/listing.php?repname=Corrector&path=%2Ftrunk%2Fresultats%2Fhunspell%2F#_trunk_resultats_hunspell_
El fitxer és "catalan.oxt". Jo el faig servir amb OOo 3.0 i em funciona
sense problemes.

JMo

En/na Jesús Corrius ha escrit: