[OpenOffice] Descarga OpenOffice

Joan Montané joan a montane.cat
dic set 17 18:48:43 CEST 2008

Hola M. Antònia,

aquesta llista és per coordinar la traducció de l'OpenOffice.org al català,
si el que vols és baixar-lo, instal·lar-lo i fer-lo servir, ho pots fer al
web de Softcatalà (http://www.softcatala.cat/ ), on també trobaràs molts
altres programes. Concretament, a la fitxa de l'OpenOffice.org (
http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:OpenOffice.org) pots baixar-te,
gratuïtament, la darrera versió estable de l'OpenOffice.org, la 2.4.1.

Espero haver-te ajudat.

Joan Montané.