[OpenOffice] problems

Eulàlia Franquesa Niubó eulaliafranquesa a gmail.com
div set 5 16:21:32 CEST 2008

Hola Ismael
Moltes gràcies.
vaig fer el que em vas dir, i em van sortir molts errors,vaig desintalar-lo
i tornar-lo a instal·lar i tot correcte.
Molte sgràcies per le spistes!!!
Eulàlia

El 4 / setembre / 2008 11:36, Ismael Fanlo <ifanlo a superalumnos.net> ha
escrit:

> Hola, Eulàlia!

> Sembla que tens un problema amb l'associació d'arxius de l'OOo.
>
> Crec que la manera més eficient de resoldre-ho és:
>
> 0) Assegura-te'n de tenir els "Installation Files" ***de la mateixa
> versió*** de l'OpenOffice.org que tens instal·lat (és la carpeta que és
> descomprimeix a l'escriptori quan instal·las l'OOo)
>
> 1) Anar a la llista de "Agregar y quitar programas" del Panel de Control
>
> 2) Seleccionar OpenOffice.org i pitxar el botó "Cambiar"; arrancarà
> l'auxiliar d'instal·lació.
>
> 3) Al primer pas de l'auxiliar escollir "Reparar"

> [...]

Eulàlia Franquesa Niubó
http://www.xtec.cat/~efranqu2
Per un programari lliure també en femení
Coordinadora de projectes de
MULTIPLICA
produccions matemàtiques
http://www.multiplica.eu