[OpenOffice] problems

Eulàlia Franquesa Niubó eulaliafranquesa a gmail.com
dij set 4 08:44:48 CEST 2008

Hola
Bé, jo no estic a aquest nivell tot just fa un any que utilitzo l'OO, de
mica en mica.
Em trobo amb un problema i segurament sabreu solucionar i jo no me'n surto.
Quan deso els documents en format odt, no queden amb la icona de l'open
office, (abans si qwue hi quedaven), i a l'hora de obrir-los cada vegada he
d'anar a buscar un programa idoni per obrir-los i a vegades s'obre amb
aquells símbols tant rars. I no puc clicar l'opció d'obrir sempre els
programes amb aquest programa.
Quan obro un d'aquests arxius en un altre ordinador que si que em reconeix
el odt, surt sense icona fins que no l'obro i el torno a tancar.
Segureament és una xorrada, però no sé arreglar-ho.
Gràcies
Eulàlia

--

Eulàlia Franquesa Niubó