Re: [OpenOffice] Versió final de l'OpenOffice.org 2.4.1 en català per a Windows

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic set 3 22:52:32 CEST 2008

2008/9/3 Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com>:

> Si us plau, comproveu especialment les funcions del CALC. Sobretot que
> surtin les que contenen la Ç i les noves:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Funcions_OOo_2.0

La funció ADREÇA no hi surt. Existeix ADRESS en l'original?

A una 2.3 en anglès que tinc a mà sí que surt ADRESS. Demà ho podré
mirar amb una 2.4.1.

La resta de funcions amb Ç del nostre llistat sí que hi apareixen.

Les funcions originals amb un _ADD no s'han traduït bé, estan mig
traduïdes. L'ADD s'ha de traduir com a COMPL (a la pàgina de les
funcions està explicat). A més, MCD_ADD surt dues vegades (???)

NPERY s'ha traduït com a NPER, quan la traducció de la pàgina de
funcions és NPERA (Y de year, A d'any).

BAHTTEXT no s'ha traduït  (surt a la pàgina de funcions)

La funció BINOMDIST no s'ha canviat a DISTBINOM (surt a la pàgina de funcions)

PROVA.F no s'ha canviat a PROVAF  (surt a la pàgina de funcions)

Per ara és el que veig. No disposo de temps, però algú hauria de
comprovar que les funcions funcionen correctament i no com havia
passat anteriorment que algunes no funcionaven (pel tema de l'ADREÇA).
Aquesta tema és absolutament crític.

S'haurà de tornar a fer un nou muntatge.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/