RE: [OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith jrodriguez a termcat.cat
dij oct 23 09:32:40 CEST 2008

Bon dia, Jesús,

si et sembla bé, t'enviarem els fitxers de l'ajuda dilluns vinent a primera hora, a les 9.30 h a tot estirar.

- Quins fitxers necessitaràs? Tots o només els que hem modificat? De tota manera, a aquestes alçades diria que ja hem tocat gairebé tots els fitxers.

- Et va bé que te'ls enviï comprimits en format .zip a la teva adreça electrònica de Softcatalà?

T'agrairé que me'n diguis alguna cosa durant el dia d'avui, ja que demà la ni la Marta ni jo no serem al Termcat.

Gràcies i salutacions,

Documents adjunts:

Judith Rodríguez i Vallverdú
Àrea de Recerca Sectorial
www.termcat.cat
La informació inclosa en aquest missatge electrònic és confidencial i s'adreça exclusivament al destinatari o destinataris indicats. Si rebeu aquest missatge per error, us informem que no se'n permet la reproducció o divulgació, i us preguem que ho comuniqueu al remitent per aquesta mateixa via i n'elimineu qualsevol còpia digital o impresa. Gràcies.