[OpenOffice] traducció al català de la versió 2.4.1

Terra 1 torrecollons a terra.es
dim oct 14 20:24:58 CEST 2008

Hola Ismael.

En/na Ismael Fanlo ha escrit:
> Hola, torrecollons!
>
> Avui encara no m'havia passat per les llistes d'es-openoffice.  ;-)

> a ubuntu, per consola (mètode ràpid):
>
> $ sudo apt-get install openoffice.org-l10n-ca
>
> (també ho poden cercar al Synaptic -mètode lent-)
>
> Salut,

El tema es que la versió que ve amb l'ubuntu, no es la pròpia de la
comunitat, sinó una d'ells, i que deriva de la de Novell (L'altra cara
de window$), es per això que molta gent instal·la o instal·lem, la de la
comunitat, però el problema es que no es trobe el paquet de català.
 Si t'hi fixes, a la pagina de softcata diu que per linux baixis la de
la distribució, però crec que fora bo, que ja que, com suposo a les
distribucions sou vosaltres qui proporcioneu la traducció, aquesta fora
penjada per poder baixar-la lliurement per cadascun de nosaltres.
 Si estic equivocat amb qui proporciona la traducció dieu m'ho.

D'altra banda algú sap si existeix el paquet d'idioma per window$?.

Pere

torrecollons a terra.es <mailto:torrecollons a terra.es>

<http://www.imatge.com/>