[OpenOffice] revisant OpenOffice 3.0

Raimon Soler rasoler a ono.com
dll oct 6 17:39:52 CEST 2008

Bona tarda. He pogut detectar unes quantes cosetes; si ho creieu
convenint, feu el favor de comprovar si també vos passa. Gràcies

Notes per a la Revisió de l'OpenOffice 3.0

He pogut trobar, treballant sobre Windows XP

   1.

      Traduccions:

         1.

            La finestra "Obre" té dues icones sense traduir (la 1a i la
            2a, dalt a la dreta). Açò es veu des de diferents punts on
            l'aplicació accedeix a obrir arxius, o bé, en la
            configuració: Eines | Opcions | OpenOffice.org | Camins i
            editar el camí "Els meus documents".

         2.

            La barra d'eines "Insereix" de writer, té les opcions de
            "Text automàtic" en anglés. No sé si és correcte que estiga
            així.

         3.

            En entrar a personalitzar la barra d'eines "Presentació" en
            Impress, el camp Descripció apareix en anglés, excepte en la
            primera i en la última icona.

         4.

            En entrar a personalitzar la barra d'eines "Opcions" en
            Draw, el camp Descripció apareix en anglés en moltes icones.

   2.

      Instal·lació de la nova versió:

         1.

            En instal·lar la versió 3.0, agafa les configuracions de la
            versió anterior (2.4.1) però no importa les configuracions
            de les barres d'eines, agafa la configuració estàndard.

         2.

            En els camins (Eines | Opcions | OpenOffice.org | Camins) no
            agafa l'anterior. Al menys en el meu cas que tinc els
            documents en una carpeta de C:, però no en "/Mis
            documentos/" de Windows.

         3.

            Després de instal·lar la versió 3.0, cal esborrar a mà:

         4.

            C:\Archivos de programa\OpenOffice.org 2.4

         5.

            C:\Documents&Settings\... usuari ...\Datos de
            programa\OpenOffice.org 2

         6.

            Inicio | Todos los programas | OpenOffice 2.4

         7.

            Després no està de més passar el CCleaner i el Eusing Free
            Registry (per exemple) ja que trobarà unes quantes claus
            invàlides.

Bé, fins ací el que he vist. Espere haver ajudat.