[OpenOffice] Consulta: paste special

Oriol Gordó i Casanovas oriol.gordo a gmail.com
dic nov 19 00:16:03 CET 2008

Perdoneu que m'hi posa, però no es podria usar una altra opció, com
"enganxa-ho amb format" o "enganxa-ho especialment" o fins i tot "enganxa-ho
amb opcions especials" que ja sé que és llarg, però penso que seria encara
operatiu, i descriuria exactament el que fa l'instrucció.

Cordialment,

Oriol Gordó