[OpenOffice] Consulta: paste special

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim nov 18 12:30:21 CET 2008

El 18 / novembre / 2008 08:12, RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith
<jrodriguez a termcat.cat> ha escrit:
> Bon dia,
>
> us escric per comentar-vos una qüestió que ens estem plantejant des del
> Termcat.
>
> Es tracta de la traducció de la forma "Paste special", que a
> l'OpenOffice.org és "Enganxament especial". L'hem estat valorant i ens
> preguntàvem si resulta prou natural per a l'usuari, tenint en compte que la
> paraula "enganxament", si bé és correcta, no s'utilitza gaire sovint.>
>
> Hem estat pensant en altres opcions i consultant altres fonts i, per
> exemple, hem vist que a l'MS Office aquesta ordre s'ha traduït per
> [...]

Jo entenc que si l'original fos "Paste with options" la traducció que
apunteu seria la més idònia. Però com que tenim "Paste special" i
enfront de l'engaxament normal estem davant d'un tipus especial
d'enganxament, la traducció "Enganxament especial" està bé.

Personalment, i aquí entrem en el pur subjectivisme, l'"Enganxament
amb opcions" de l'Office mai m'ha agradat (xoca amb la terminologia
anglesa i el que tenim ara en català).

Els meus 5ct,

--
Marc Belzunces