[OpenOffice] Diccionari de l'OpenOffice.org 3.0

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim nov 4 10:10:25 CET 2008

2008/11/3 Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.org>:

> En/na Marc Belzunces ha escrit:
>
> Segons em va explicar en Jesús, això és un problema base de
> l'OpenOffice.org. Si no hi ha cap bug al respecte, caldria crear-lo.

Sí, confirmo que m'ho fa també la instal·lació de la versió general a
un OOo en anglès.

Això no treu que s'hi afegeixen els descriptors (General) i (País
Valencià) a cada corrector, perquè ara mateix no saps quin és quin al
menú desplegable. Si us plau, afegiu-los tant aviat com pugueu.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/