[OpenOffice] Estats de bases de dades Adabas

RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith jrodriguez a termcat.cat
div maig 30 10:01:55 CEST 2008

Bon dia,

estic traduint el fitxer shared/explorer/database.po i trobo el text següent:

Starting and Shutting Down an Adabas Database

*         strt -d <DBNAME> -NoDBWindow -NoDBService

switches the database to COLD.

*         xutil -d <DBNAME> -u <CONTROLUSER>,<CONTROLPASSWORD> shutdown

switches the database to COLD.

*         xutil -d <DBNAME> -u <CONTROLUSER>,<CONTROLPASSWORD> restart

switches the database to WARM.

*         stp -d <DBNAME> -NoDBService

completely shuts down the database

La meva pregunta és si creieu que cal traduir els estats COLD i WARM. No m'hi havia trobat mai, però crec que s'haurien de mantenir en anglès.

Què hi dieu?

Moltes gràcies,

Documents adjunts:

Judith Rodríguez Vallverdú

Àrea de Recerca Sectorial
www.termcat.cat <http://www.termcat.cat>
La informació inclosa en aquest missatge electrònic és confidencial i s'adreça exclusivament al destinatari o destinataris indicats. Si rebeu aquest missatge per error, us informem que no se'n permet la reproducció o divulgació, i us preguem que ho comuniqueu al remitent per aquesta mateixa via i n'elimineu qualsevol còpia digital o impresa. Gràcies.