[OpenOffice] Noms de tecles

RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith jrodriguez a termcat.cat
div maig 23 10:22:10 CEST 2008

Gràcies, Jordi.

Ja havia consultat la Guia d'estil, però la "fusió" entre els termes "down arrow" i "arrow key" no m'havia quedat clara, per això vaig fer la pregunta.

Salutacions,

Judith

-----Missatge original-----
De: openoffice-bounces a llistes.softcatala.org [mailto:openoffice-bounces a llistes.softcatala.org] En nom de Jordi Mas
Enviat: jueves, 22 de mayo de 2008 21:32
Per a: "Traducció al català de l'OpenOffice.org"
Tema: Re: [OpenOffice] Noms de tecles

En/na RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith ha escrit:

> Hola,
>

> ho hem estat estudiant i també ens sembla que la millor denominació és
> /tecla de fletxa avall/, etc. Si us sembla bé, doncs, apliquem aquesta
> forma?

Hola,

Així és a més com ho tenim recollit a la Guia d'estil des de força anys:

http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm
(apartat 2.20.1. Noms de les tecles)

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/