[OpenOffice] Booleans

RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith jrodriguez a termcat.cat
div maig 23 10:16:09 CEST 2008

Bon dia,

gràcies per la informació. Pel que he vist fent cerques als fitxers .po de la interfície, en alguns casos sí que s'han traduït aquests booleans, suposo que per tant és un tema que caldrà corregir-hi.

Judith

-----Missatge original-----
De: openoffice-bounces a llistes.softcatala.org [mailto:openoffice-bounces a llistes.softcatala.org] En nom de Jordi Mas
Enviat: jueves, 22 de mayo de 2008 21:36
Per a: "Traducció al català de l'OpenOffice.org"
Tema: Re: [OpenOffice] Booleans

En/na RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith ha escrit:

> Bon dia,
>

> estic traduint el fitxer shared/explorer/database.po i he trobat una
> cadena de text que parla de booleans:
>

> <ahelp hid=\"HID_CTL_QRYDGNCRIT\">Select conditions to define the
> query.</ahelp> Each column of the design table accepts a data field
> for the query. The conditions in one row are linked with a Boolean AND.
>

> La meva pregunta és si cal traduir aquests booleans o no (/AND/ per
> /I/, /OR/ per /O/, etc).

No. Les comandes del llenguatge de consultes a base de dades SQL no
s'han de traduir ja que el programari només les accepta en anglès.

Atentament

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/