[OpenOffice] Noms de tecles

Montse Font Roura mfontroura a gmail.com
dic maig 21 09:42:35 CEST 2008

Hola,

Judith,

Jo sempre he sentit anomenar-ho com *tecla de fletxa avall*,* amunt,
dreta,*etc. Si diguéssim
*tecla de cursor avall, *crec que no s'entendria a què ens estem referint.

Fins ara,

Montse Font
*
*El 20 / maig / 2008 13:12, RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith
<jrodriguez a termcat.cat> ha escrit: