[OpenOffice] Etiquetes bookmark_value

RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith jrodriguez a termcat.cat
dij maig 15 11:34:42 CEST 2008

Hola a tothom,

coincidint amb la Sílvia, jo els nominalitzo sempre que puc (però hi ha casos en què queda molt més clar un infinitiu, per exemple).

La meva pregunta és si no caldria fer una llista d'aquests verbs que apareixen en els bookmarks per controlar que tothom els estigui traduint igual i que no es creïn duplicats a l'índex (per exemple, una entrada "edició" i una altra "editar"), ja que crec que podrien confondre els usuaris quan consultin l'ajuda.

Què en penseu?

Gràcies,

Documents adjunts:

Judith Rodríguez Vallverdú

Àrea de Recerca Sectorial
www.termcat.cat <http://www.termcat.cat>
La informació inclosa en aquest missatge electrònic és confidencial i s'adreça exclusivament al destinatari o destinataris indicats. Si rebeu aquest missatge per error, us informem que no se'n permet la reproducció o divulgació, i us preguem que ho comuniqueu al remitent per aquesta mateixa via i n'elimineu qualsevol còpia digital o impresa. Gràcies.