[OpenOffice] Alta en la llista i sol·licitud per poder editar els fitxers.

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div mar 21 20:22:43 CET 2008

En/na Oriol Gordó i Casanovas ha escrit:
> Cal deixar sense traduir el text entre les etiquetes <bookmark_value>,
> o entre qualsevulla etiqueta? Estic especialment interessat en saber
> si cal traduir el text entre les etiquetes <ahelp> (si és que són
> etiquetes, perquè no en sé gaire, d'HTML)

Bé, això són etiquetes pròpies de la documentació de l'OpenOffice.org.

Per exemple, a la frase:

#: main0000.xhp#par_id76601.help.text
msgid ""
"<ahelp hid=\".\" visibility=\"hidden\">Creates a chart in the current
document. "
"To use a range of cells as the data source for your chart, select the
cells, "
"and then choose this command.</ahelp>"
msgstr ""
"<ahelp hid=\".\" visibility=\"hidden\">Crea un diagrama en el document
actual. "
"Per usar un conjunt de cel·les com la font de dades pel vostre
diagrama, seleccioneu les cel·les, i llavors escolliu aquesta
ordre.</ahelp>"

La paraula hidden no s'ha de traduir. Tot el que t'hi trobis entre
signes < > en general no s'ha de traduir.

Si tens cap pregunta no dubtis en fer-la.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/