[OpenOffice] Alta en la llista i sol·licitud per poder editar els fitxers.

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll mar 17 21:56:16 CET 2008

En/na Oriol Gordó i Casanovas ha escrit:
> Hola, companys,
>
> He acabat la traducció del meu primer fitxer. Us l'envio tal com hem
> vau suggerir per a que li doneu l'aprovació, i em senyaleu els punts
> en què he fallat.

Hola Oriol,

Gràcies per la traducció.

"File" ho traduïm per "fitxer"[1] no per arxiu, paraula que es reserva
per arxivar.

Després caldria deixar en anglès els textos de les etiquetes, tal com
s'indica a:

http://www.softcatala.org/wiki/MaratOO_o_Documentaci%C3%B3

Per exemple, els textos entre etiquetes <bookmark_value>.

Si pots fer aquests canvis i tornar a enviar el fitxer a la llista i el
pujaré.

Moltes gràcies Oriol!

[1] http://www.softcatala.org/projectes/eines/recull/recull.htm

--