Re: [OpenOffice] Alta en la llista i sol·licitud per poder editar els fitxers.

Oriol Gordó i Casanovas oriol.gordo a gmail.com
dll mar 17 18:41:15 CET 2008

Hola, companys,

He acabat la traducció del meu primer fitxer. Us l'envio tal com hem vau
suggerir per a que li doneu l'aprovació, i em senyaleu els punts en què he
fallat.

Oriol

El 26/02/08, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: