[OpenOffice] Data límit per pujar les traduccions per la primera beta de l'OpenOffice.org

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis mar 15 20:31:08 CET 2008

En/na Raül Cambeiro ha escrit:
> Ep,

> D'acord. M'hi poso ara una horeta i a la nit més.
>
> Ara he fet el javainstaller2. M'agafo el toolkit i l'sccomp.
> Tenim alguna pàgina a la wiki per anar seguint? Ara no la trobo.
> Potser no cal, que són poques cadenes.

Al ser poques cadenes no crec que calgui pàgina de coordinació. Vés fent
a mesura que puguis.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/