Re: [OpenOffice] Re: Resum de OpenOffice, Vol 10, Publicació 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim mar 11 21:44:11 CET 2008

En/na Antoni Hortal ha escrit:
> Hola, Jordi.
> He mirat el 05.po i ja estava pràcticament acabat. Quant intento
> editar la primera línia, com ho faig per a desar els canvis? He clicat
> a Suggereix però desapareix el que hi he escrit.
> Em podries explicar breument el procediment correcte?
> Gràcies.
Hola Antoni

Perdona, però el procés descrit a la Wiki estava un xic desactualitzat.
Mea culpa. L'he actualitzat i ara és el correcte:

http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traduccio#Com_participar_en_la_traducci.C3.B3.3F

T'he assignat el fitxer 05.po que com bé dius cal acabar de traduir.
Tens una còpia en aquest missatge.

De com traduir el fitxer PO aquí tens les següents instruccions:

http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traduccio#Quina_eina_he_d.27utilitzar_per_a_traduir_els_fitxers.3F

No dubtis en fer-nos arribar qualsevol dubte o qüestió.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/

Name: 05.po