[OpenOffice] Col·laboració en la traducció de l'OpenOffice.org 3.0

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu mar 9 20:15:22 CET 2008

En/na Antoni Hortal ha escrit:
> Benvolgudes i benvolguts,
> sóc el Toni Hortal, professor de l'àrea de Tecnologia i Informàtica de
> l'ESO i el Batxillerat, i actualment Coordinador TIC, tot això a l'IES
> de Terrassa.
> Estic interessat en col·laborar en la traducció de l'OpenOffice.org
> 3.0, així que espero alguna instrucció.
> Gràcies.
Hola Toni i benvingut.

Ara mateix el que ens cal més ajuda és la documentació. Tens l'estat de
la traducció a: http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/

Actualment s'està treballant sobre aquests fitxers:
http://www.softcatala.org/wiki/MaratOO_o_Documentaci%C3%B3

Com veus per exemple agafar el fitxer 05.po? Veure:
http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/helpcontent2/scalc/?

És important que li donis un cop d'ull a aquesta pàgina:
http://www.softcatala.org/wiki/OpenOffice

Ja diràs quin dubtes tens.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/