[OpenOffice] Darrera versió de la construcció de l'OpenOffice 3.0 en català

Sílvia Miranda silvia a softcatala.cat
dis jun 14 23:31:15 CEST 2008

Bones,

> He pujat una construcció recent per Windows de la darrera versió de la
> construcció de l'OpenOffice 3.0 en català:
>
> ftp://ftp.softcatala.org/pub/beta/openoffice/3.0/build-080611/

En primer lloc, gràcies per la versió.

En segon lloc, ja sé que és demanar molt perquè compilar l'OpenOffice no
és un moment, però... seria possible que tornessis a compilar-lo d'aquí
a una setmana aproximadament (amb les darreres traduccions del Pootle)?
Fins avui no he tingut temps d'introduir les esmenes en els fitxers de
la interfície; convindria que tinguéssim la versió en català
actualitzada...

Per cert, la instal·lació de la versió anterior de l'OpenOffice (3.0
beta) no em funcionava en un Windows XP virtualitzat. Aquesta versió
nova, en canvi, sí que funciona (FYI).

Salut,

---

sílvia miranda