[OpenOffice] Etiqueta image id

Sílvia Miranda silvia a softcatala.cat
dim jun 10 21:21:22 CEST 2008

Bones,

> Personalment, considero que assumim un risc innecessari traduint això i
> fent conversions d'unitats a mà. La veritat és que no ho he mirat prou
> per a estar-ne completament segur, però em fa la sensació que això només
> són indicacions perquè la mida de la imatge sigui la que toca a l'hora
> de pintar-la, que el visualitzador de l'ajuda farà la conversió a píxels
> dinàmicament i que cap usuari veurà que originalment estava en polzades.

De fet, estic d'acord amb tu. El que m'estranya és que aquesta gent
indiquin la mida en polzades i no en píxels... si haguessin estat
píxels, ni tan sols ens hauríem plantejat de fer localitzar l'atribut.

Ara que ho dius, ho he mirat i, a l'OpenOffice 2.4 (amb la documentació
en anglès), es veuen totes les imatges; en canvi, en la 3.0 beta no es
veuen. No sé si ja és normal que no es vegin o si el problema és
realment la localització d'uns atributs que no s'haurien de tocar...

Potser sí que correm un risc innecessari atès que, com bé, dius, cap
usuari no veurà aquests atributs i, en canvi, és possible que a causa
d'això les imatges no es vegin.

> Ara bé, sí que he mirat què han fet altres equips (fr, de, it, pt, sv i
> es). Cap d'ells ha traduït les polzades. Alguns d'aquests fa temps que
> tenen l'ajuda traduïda i encara ho deixen així. Jo ho deixaria igual...

Sí, jo també ho vaig veure. Jordi, Jesús, què en penseu? Si no ho veieu clar vosaltres tampoc, envio un missatge a la llista d'usuaris de l'OOo, aviam si algú en treu l'entrellat...

Salut,

---

sílvia miranda

Bloc: http://silvia.badall.net