[OpenOffice] Etiqueta image id

RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith jrodriguez a termcat.cat
dim jun 10 10:37:30 CEST 2008

Bon dia,

gràcies, Sílvia i Maria! M'havia confós i pensava que la teva pregunta havia estat en un altre context, així que sí que faré la conversió. D'altra banda, què en penseu del fet de traduir width i height en aquesta etiqueta?

Moltes gràcies de nou : )

Documents adjunts:

Judith Rodríguez Vallverdú

Àrea de Recerca Sectorial
www.termcat.cat <http://www.termcat.cat>
La informació inclosa en aquest missatge electrònic és confidencial i s'adreça exclusivament al destinatari o destinataris indicats. Si rebeu aquest missatge per error, us informem que no se'n permet la reproducció o divulgació, i us preguem que ho comuniqueu al remitent per aquesta mateixa via i n'elimineu qualsevol còpia digital o impresa. Gràcies.