Re: [OpenOffice] Menú Insereix del Writer

Montse Font Roura mfontroura a gmail.com
dll jun 9 16:25:28 CEST 2008

Hola Jordi,

Aquesta cadena em surt sense context, apareix així.

Només cal que vagis al menú "Insereix" i veuràs que no hi ha cap opció on
posi "Adreça d'interès".  L'únic que se m'acut és que faci referència a
l'opció "Marca de text".

També em trobo amb un altra opció de menú desconeguda, "Insert -->
Referenced field". No hi ha cap opció a l'interfície en català que es pugui
assemblar a una traducció com "camp referenciat" o alguna cosa per l'estil.

Què fem amb aquests dos casos?

Montse Font
Translator English, German --> Spanish, Catalan
Marià Cubí, 98, 1r 4a
08021 Barcelona
93 414 56 42 - 619 62 02 48
mfontroura a gmail.com