[OpenOffice] Alta en la llista i sol·licitud per poder editar els fitxers.

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim feb 26 09:49:24 CET 2008

En/na Oriol Gordó i Casanovas ha escrit:
> Bon dia,
>
> M'he donat d'alta a aquesta llista amb la intenció de col·laborar en
> la traducció de l'Openoffice. Voldria que em donéssiu permís per
> editar fitxers, i començar amb algun senzill per veure si us puc ser
> útil. Tot això és terra incògnita per mi, però espero posar-me al
> corrent ràpidament, amb la vostra ajuda.
Hola Oriol,

Com que és el primer com que participes en la traducció és millor si
esculls un fitxer per a traduir, t'apuntes a la Wiki[1] indicant quin
fitxer has agafat, i un cop tinguis el PO traduit l'envies a aquesta
llista perquè el revisem entre tots.

Per exemple pots agafar el schart.po[2]. Si li dones a 'Show Editing
Functions' veuràs que llavors te'l podràs baixar com a fitxer PO. Si us
plau, si tens cap dubte fes-ho saber.

[1] http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traducci%C3%B3_Documentaci%C3%B3
[2] http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/helpcontent2/

--