[OpenOffice] Calendari de traducció de l'OpenOffice.org 3.0 al català - traducció de la documentació

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 6 15:20:54 CET 2008

En/na esparver - ha escrit:
> Hola,
>
> M'he donat d'alta al WIKI i m'he autoassignat un document. No estic
> del tot segur d'haver-ho fet bé.
>
> Tradueiré sobre el pootle perquè m'és més còmode. Començo amb smath.po
>
> Veig que no tinc permisos per traduir al pootle.
>
> Si pots assignar-me'l també al pootle també m'aniria bé.
>
> Atentament,

Hola,

Algunes coses:

- He trobat una versió antiga del fitxer i he pogut recuperar 34 de les
64 cadenes per traduir. Cal revisar-les però almenys no comences de
zero. És important que comenteu sobre quins fitxers voleu treballar
perquè jo abans miraré que no hagi res que puguem recuperar malgrat
sigui molt manualment.

- T'he donat permís per accedir al Pootle. Si tens cap problema m'ho fas
saber

- He afegit també el teu e-mail a la Wiki.

La propera actualització de les cadenes és el 20 de febrer. Idealment
hauries d'acabar el teu fitxer bans d'aquesta data.

Gràcies,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/