[OpenOffice] Dades perdudes al Pootle - Comproveu que us funciona el compte

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim feb 5 12:20:37 CET 2008

Hola Raül,

> En concret aquest:
> http://www.mail-archive.com/dev@l10n.openoffice.org/msg03808.html
>
> Resulta que per un error van perdre alguns usuaris. Van poder refer
> els comptes però van haver de reiniciar les contrasenyes. Al correu ho
> explica tot plegat.

Correcte. Moltes gràcies per donar la referència. M'havia oblidat.

> PD: Per cert, no m'he pogut estar i he traduït les poques cadenes
> noves que hi havia...
Si tens temps, pots mirar d'agafar alguna cosa de la documentació?

Veure:  http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/helpcontent2/

Si agafes algun document de la documentació si us plau apuntat aquí:
http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traducci%C3%B3_Documentaci%C3%B3

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/