[OpenOffice] Dades perdudes al Pootle - Comproveu que us funciona el compte

Joan Montané jmontane a gmail.com
dim feb 5 12:06:15 CET 2008

Tal com indica en Raül, en el correu
http://www.mail-archive.com/dev@l10n.openoffice.org/msg03808.html

està indicat que has de fer si ets uns dels usuaris afectats (pérdua de
contrasenya), simplement fes servir la contrasenya predeterminada i, un cop
a dins, indica el teu nom, correu i canvia la contrasenya.

Atentament, Joan Montané.

PS: No poso la contrasenya predeterminada per seguretat, només l'has de
llegir el correu indicat.

El 05/02/08, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: