[OpenOffice] Nova finestra de traducció per la interfície d'usuari de l'OpenOffice 3.0 - cadenes noves fins el 6 d'agost

Raül Cambeiro rulet a ono.com
div ago 1 18:43:28 CEST 2008

Hola,

> Avui s'ha actualitzat el Pootle amb la darrera revisió de les cadenes
> de la interfície d'usuari per la versió 3.0 de l'OpenOffice.org.
>
> Hi ha unes poques cadenes noves:

He estat mirant-ho ara una estona:

- connectivity: correccions ortogràfiques en les cadenes originals,
mateixa traducció
- desktop: ídem
- filter: ídem
- instsetoo_native: 1 cadena
- officecfg: 2 cadenes
- sdext: per a "Sun Presentation Minimizer" he fet "Minimitzador de
presentacions de Sun"
- svx: afegir 1 drecera i 3 noms de tema
- sw: 3 cadenes

Cap cadena estranya. No he posat res al wiki perquè era molt poca cosa...

Resta fer el basic, el readlicense_oo i l'scp2.

Ara no puc seguir, però avui a la nit o demà al matí m'hi poso.

Salut!
rul