[OpenOffice] Corrector ortografic

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div abr 18 09:55:49 CEST 2008

En/na Salvador Busó i Pablo ha escrit:
> Estic treballant en Fedora 8, amb el OOO.Writer 2.3.0, i tinc tots els
> problemes del mon amb el corrector ortográfic. Tot va bé amb els mots
> en singular, encara que no inclou formes que no siguen les del
> barceloni pur i dur, obvient les del catalá occidental, peró alló mes
> greu es que no admet les formes del plural, tant en verbs com en
> sustantius. Dona per bo lladre, peró no lladres, admet mot i no mots,
> part, peró no parts, galta, pero no galtes, etc. etc.
Puc confirmar el problema. Succeïx amb Fedora 8 i 9. Desconec perquè
succeïx però és quelcom específic de Fedora, en OpenSuse o Ubuntu no
passa. Probablement té que veure amb la compilació que han fet de les
dades del corrector.

Desconec la solució.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/