[OpenOffice] Corrector ortografic

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic abr 16 17:29:24 CEST 2008

El 16/04/08, Salvador Busó i Pablo <VorodeValencia a ono.com> ha escrit:
> Estic treballant en Fedora 8, amb el OOO.Writer 2.3.0, i tinc tots els
> problemes del mon amb el corrector ortográfic. Tot va bé amb els mots en
> singular, encara que no inclou formes que no siguen les del barceloni pur i
> dur, obvient les del catalá occidental, peró alló mes greu es que no admet
> les formes del plural, tant en verbs com en sustantius. Dona per bo lladre,
> peró no lladres, admet mot i no mots, part, peró no parts, galta, pero no
> galtes, etc. etc.

Es curiós això del barceloní, tenint en compte que el responsable del
corrector és un mallorquí, i s'han tingut en compte totes les
varietats del català.

Sobre Windows, i l'OOo 2.4 en anglès amb el corrector de català a mi
no em passa res del que dius (adjunto captura): admet plurals i formes
valencianes.

Problema amb el motor del corrector del 2.3? Versió Fedora?

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/