Re: [OpenOffice] Qüestió $[officename]

Joan Montané jmontane a gmail.com
dim abr 15 14:48:19 CEST 2008

Bones,

Tot depen de per quina cadena se substitueixi la variable
$[officename]. Crec recordar que se subtitueix per "OpenOffice.org" o
per "StarOffice", que algú em corregeixi si m'equivoco. Per tant
considero que s'hauria de traduir per "l'$[officename]" i no pas per
"el $[officename]"

Si algú té més coneixement d'aquesta variable que ho confirmi, sisplau.

Atentament, Joan Montané.

El 15/04/08, RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith <jrodriguez a termcat.cat> ha escrit: