[OpenOffice] Deadline de les traduccions

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu set 30 21:20:16 CEST 2007

En/na Jesús Corrius ha escrit:
> Hola a tots,
>
> Sembla que o bé pujo les traduccions avui mateix o a finals de la
> setmana vinent. Com que no tinc temps de fer tot el què cal fer, el
> deadline de les traduccions és el proper dimecres. Això vol dir que
> tindrem més temps per treballar amb la 2.3, però menys temps que
> altres equips de traducció per a la 2.4 amb el sistema nou.
>
> Dimecres a la tarda / vespre agafaré el què hi hagi al subversion i ho
> pujaré. A partir d'aquell moment qualsevol canvi que es faci en el
> subversion es perdrà per sempre i, per tant, no s'ha d'utilitzar mai
> [...]

Molt bé. Llavors, dimecres pugem el que hi hagi.

A partir de la 2.4 treballarem amb PO com fins ara o amb l'eina on-line
d'OpenOffice.org?

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/