[OpenOffice] Enumerar les pàgines

Ismael Fanlo ifanlo a tiscali.es
dic set 26 17:55:00 CEST 2007

Hola, Eulàlia!

Eulàlia Franquesa Niubó wrote:
> Hola a tothom
> Ja sé que a vegades no esteu per les pequeñeces dels usuaris/es, però,
> no he trobat la manera d'enumerar les pàgines, sense enumerar la primera
> o última pàgina.
> Gràcies

Doncs mira, has trobat la persona adient... jo estic aquí per si surt
algun usuari amb "pequeñeces", doncs no estic gaire interessat en la
lingüística.  :-)

Tal com t'ha comentat un company, es fa amb estils.  Aquí hi ha un petit
"pas a pas" per utilitzar diferents estils de pàgina.  És una mica més
complexe del que tu demanes, però crec que la informació et pot ser útil:
http://superalumnos.net/editar-documentos-con-diferentes-estilos-de-pagina

Si ho trobes poc clar, torna a piular i t'ho explicaré d'una altra manera.

Ismael Fanlo

http://drupalmania.com
¡Locos por Drupal!